Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Hideg szél

2009.03.07. 21:34 - LILIOM

Címkék: hiszti hinta wekerle kisbarátok

Ma Wekerlén jártunk, és ebben a hideg, szeles időben játszótereztünk. Nagyon élveztem. Az új sapkám volt rajtam, és egy új fűzős cipő, amiben szerencsére jól tudok járni, ugyanis egy kicsit még nagy. Ez egyáltalán nem zavart a babakocsi-tologatásban. Ez kicsit máshogy gurul, mint a háromkerekű, ugyanis kanyarodik össze-vissza. Csúszkáltam csúszdán, hintáztam, libikókáztam, és mikor megjött Petra a szüleivel, vele is hintáztam kicsit. Aztán elindultunk a pékhez finomságot venni, és nekem sürgős hisztiznivalóm akadt. Egyszercsak azon kaptam magam, hogy Bence nyakában ülök. Úgy meglepődtem, hogy még hisztizni is elfelejtettem :)

Ez egy új fajta diavetítő. A képre kattintva elindul a vetítés. Arra kell csak figyelni, hogy az egér nyilacskáját vegyétek el róla... Akkor eltűnnek a képről a zavaró dolgok :)

Nagypapáéknál aludtam egyet, majd firkálgattam és játszottam az összes kedvencemmel sorban.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr58988183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása