Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Kis virágunk: Csenge

2011.03.15. 22:56 - LILIOM

Csenge rohamtempóban nyílik, mint egy kis virágocska. Minden nap tanul valami újat, és egyre többet kommunikál. Tündéri. Újabban nagyon érdeklik az állatok képei a mesekönyvben. Már megismeri a kutyát, cicát, bocit és a kacsát. mondja, hogy hápá, bú, ba-ba (vau-vau). Néha leül és végiglapoz egy könyvet (már nem mindig tépi el). Vagy odahozza, hogy olvassunk neki.

Nagyon szereti, ha babákkal vagy plüssállatokkal bábozunk neki. Már kint is elég biztonsággal lépeget cipőben. A liftet nagyon szereti, beáll a sarokba csillogó szemmel, és mikor megérkezünk, nem akar kiszállni.

2 napja elhatároztuk, hogy meg kéne tanítani az éjszakai alvásra. Átköltöztünk Ádámmal a nappaliba, Csenge meg maradt a hálóban. Éjjel nem vettem ki az ágyából, mikor felébredt, hanem csak lefektettem és simogattam a hátát. Aztán kimentem. Visszamentem hozzá 2-4 percenként. Végül fél óra alatt sikerült elérni, hogy elaludjon. Azóta csak 1-2x sír fel éjjel, és ha bemegyek hozzá, megkapja a cumit, le is fekszik, kettőt simítok a hátán és már alszik is. Sokkal nyugodtabban pihen, és többet is.

Ma raktuk át először a gyerekszobába. Szépen elaludt, kiváncsi vagyok, éjjel mi lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr282742954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása