Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Hason

2008.01.30. 09:56 - LILIOM

Címkék: szuri mozgásfejlődés

Tegnapelőtt megkaptam a három hónaposoknak járó oltásokat, épphogy odaértünk Óbudáról. Megint nagyon sírtam, de aztán elaludtam, anyukám 2 órán át sétált velem a napsütésben a jó levegőn. Aztán nagyszüleim játszottak velem, majd egy kis hascsikarást követően anyukám még zenei próbára is elvitt, ahol ismét jót aludtam, hazaáig fel sem ébredtem. Éjszaka nyűgös voltam, volt egy kis hőemelkedésem.

Tegnap kikészítettem anyukám, alig aludtam napközben, így ő sem aludt, és semmi mást nem is tudott csinálni, mint velem foglalkozni, engem tisztába tenni, ringatni, altatni.

Ennek örömére elhatároztam, hogy ma jó fiú leszek. Most délelőtt van, és én az ágyamban csicsizom. Reggel sokat játszottam, anyukám reméli, jól elfáradtam, és nem csak 10 percet fogok aludni :)

Már így tudok hason nézelődni:

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr30317529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása