Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Bende beszéd

2011.02.04. 23:27 - LILIOM

Címkék: beszéd

Már megint irtózatosan sok kiscetli összegyűlt, csak győzzem begépelni...

Vacsora közben tömi a kenyeret a szájába: Én duzzantom föl a pocakomat!

Mesél valamiről: Az olyan izgalmas, hogy csak na!

Szintén ebéd közben (persze evés közben be nem áll a szája): Háát, mi nem vagyunk olyan vészesek, mint a kukoricák!

Esti altatásnál Ádám tüsszent, erre Bende kioktató hangon: A párnába köhögjél, jó? (Amúgy ezt én szoktam Ádámnak mondogatni, mikor Csenge végre elalszik és ő nekiáll köhögni :)

Ádám épp feltörli a sarat, amit a cipőjével behozott: Miért te fellatyakolod?

Nem tudom, ezt beírtam-e, elég régi... A templomban mise végén vártuk, hogy bejöjjön a Mikulás. Még ment az éneklés, valami baj volt a mikrofonnal, recsegett. Bende: Mér elromlott a mikrofon? Már olyan sokat énekeltek, hogy csak na! Olyan sokat énekeltek, hogy lemerült a mikrofon! Majd jönnek a szejelő bácsik és megszejelik! Én már látok ott valami szakállat!

Csenge húzza a fülét: Nem szabad húzni a fülem, most nincs szülinapom!

Hallotta, hogy Harry Potter. Hellipotter. Az olyan repülő!

Ül a vécén. -Kész vagy? - Dehogy is!

 

Pékest játszottunk. Ő volt a pék, én a vevő.

- A bácsit hogy szólítja a mamája?

- Háát, mama, papa, kiscsenge!

- Hogy szólít a mama?

- Gyere Bende, öltözzünk!

- Milyen ízű ez a marcipán?

- Zabszalon.

- Elviszem a kisfiamnak, Bendegúznak.

- Én is Bendegúz vagyok!

- Tudod, hogy hívják a kisfiamat?

- Bendegúz.

- És téged?

- Pék. De én is Bendegúz vagyok!

 

Egyik este hazafelé séta közben láttuk, hogy egy villamos és egy autó összeütközve áll az út közepén. Bende este: Elhorpadt a villamos...

Sokat beszélgetünk mostanság az óvodáról, és hogy milyen lesz ott. Az óvoda az nekem lesz a dolgozó. Együtt fogunk dolgozni majd. Aztán megkérdi tőlem: Neked mi lesz a jeled?

Énekátköltés: Mennyből a kancsal feljött hozzátok...

Viszek egy pohár vizet a szobába, hogy szomjas legyek!

Mikor kapok már vajat, most vagy most?

Csengét egyik este beültettük a játéktároló ládába. Onnan nézték egymást Bendével, aki hintázott. Mikor Csengét kivettük onnan, Bende így könyörgött: Ne vedd ki Csengét a dobozból, olyan cuki!

kiszámolom = kimondom

Nem volt hajlandóm arra...

Vakard meg a te hátamat! A elejemet! Hát, az egyeztetést még gyakorolni kell :)

Én most megpihenek...

Áll a nyitott ruhásszekrény előtt és simogatja a vállfára akasztott ruhákat: Megkócolom a ruhákat! Kifogkeféljük a ruhát.

Odahozza a kis zongorát, és buzgón mutogatja: Papa azt mondta, itt a falhang! Ezt még vagy tízszer elmondta, mire leesett, hogy a hangfalról beszél :)

Esti fürdőszobai jelenet: - Bende, ha kirántod a csövet a mosógépből, akkor a földre folyik a víz és elárasztja az egész lakást! - És akkor hajóval kell mennem Békásmegyejje!

Néha elkapja a szeretetroham Csengével szemben, és akkor ilyeneket mond róla: Jön a kis sejhajával a Muci!

Vonatozás kommentálása: Emily fékezett a nagy kerekével, ahogy csak BIROTT!

A játéktároló dobozba ültetett Csengét tologatta a lakásban. Lihegve megáll: Jó erősen toltam, majdnem kiizzadt a kezem!

Kijön hozzám a konyhába. De mikor játszhatok a szúrósvonattal? (Értsd: Csenge mikor hagy már játszani békén?). Mert félek, hogy lenyeli a sínt és meghal!

Nem akar elindulni a számítógépen egy program. Szerintem nem működik a elem!

Ebéd alatt tátogatja a száját, és közben nézi magát a tükörben: Olyan hatalmas a szám, hogy ha kinyitom, látszik még a torkom is! Nekem akkora hatalmas fogaim vannak, mint egy cápának. Még meg is tudok harapni valakit.

Meglát az újságban egy tevekaravánt ábrázoló képet: Látod, ott indulnak Jézushoz Betjehembe!

Autót lát, aminek csak az egyik lámpája ég: Biztos pislogott egyet!

Azt hiszem, nem kell aggódnom, hogy meg tudja-e majd különböztetni a betűket:

- A bili az ugyanúgy kezdődik, mint a bicikli!

- A gulipán az ugyanúgy kezdődik, mint a gurítsd ide!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr572639671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AbiAdi 2011.02.05. 15:02:36

Drága Bende, megint szuper vidám perceket szereztél nekem ezekkel a dumákkal, annyit nevettem rajta!


süti beállítások módosítása