Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Bende - poénok

2010.12.24. 22:30 - LILIOM

Címkék: beszéd

Levágtam Ádám haját. "Levágjam a hajad neked is, mint a papának?  Nem. - Akkor majd tavasszal, mikor már meleged lesz benne, jó? - Jó."  Kicsit később: "Gyere, megfésüllek! Nem megfésül most! Majd tavasszal!

Mit eszik az oroszlán? Grillcsirkét!

Pékségesdit játszottunk só-liszt gyurma sütikkel. Bende volt az árus, én meg a vevő. Mikor bejött Ádám is, így szólt Bende: Te vagy a második áruló! (vevő). A játék végén azt akarta mondani, hogy bezárja a boltot, ehelyett ezt sikerült: Becsukom az árulót.

Halljuk, hogy közeledik Csenge mászva: Jön a kis ördögmanó!

Mikor elalszik, Ádám vagy én fogjuk a kezét. És általában iszik egy pohár vizet is minden alkalommal. Múltkor Ádám megjegyezte, hogy mindig iszik lefekvés előtt, erre Bende: Megfogom a kezed és szomjas leszek!

Kivettem a bejglit a sütőből hűlni. Öt perc múlva megjelenik Bende: Kimelegedett a bele a sütinek? (azaz kihűlt-e már :)

Ádám viccből fújkálta Bendét: Ne fújogassál, nem vagyok én gyertya!

Nagy csöndben matatnak Csenguval a gyerekszobában, majd Bende kijön és csillogó szemmel azt mondja: Nézd csak meg a szobát! Jó kis kuplerájság van!

Étkezés előtt imádkozni szoktunk egy egyszerű imát ("Jöjj el, Jézus, légy vendégünk, áldd meg, amit adtál nékünk!"). Elmagyaráztam Bendének, hogy az Úr Jézust hívjuk meg magunkhoz. Egyik ebédnél hamarabb elkezdett enni, mint mi, és közölte az apjával: Én már meghívtam az Úr Jézust!

A templomban Ádám kiviszi őt is mindig az áldozásnál. Bende homlokára ilyenkor a pap mindig egy kis keresztet rajzol. Bende múltkor megkérdezte: Én mikor kapok? (ostyát)

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr452537669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása