Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

Csenge

Ők olvasnak minket

Elmúlt két hétvége

2010.11.12. 22:53 - LILIOM

Címkék: kirándulás kopaszi gát

Az elmúlt két hétvégén kihasználtuk a gyönyörű időt, és többször is kimozdultunk itthonról. November első hétvégéjén elsétáltunk a temetőbe. Mécseseket gyújtottunk és dédipapára emlékeztünk... nagyon hiányzik... Ádám Bendegúzzal a Szent Anna templomba is ellátogatott, ahol gyertyát gyújtottak Karcsi papa és Ádámka emlékére.

Másnap a kőbányai tóhoz mentünk, néztük a kacsákat, a szökőkutat, a naplementét, a költöző madarakat, Bende pedig kismotorral száguldozott lefelé a lejtőkön.

A következő hétvégén a kopaszi-gátra látogattunk el. Gyönyörűen sütött a nap, a homokos parton sétálgattunk, csönd volt és nyugalom. Bende nagyon élvezte, ment a szokásos kavicsdobálás, biciklizett, csöngetett az új katicás csengőjével :)

A nyugalom szigete

Drága kisfiam

Kisputtonnyal

Az új pillangós mei tai bevetésen

Kődobálás

Most ezt a kavicsot dobom be...

Sziklamászás együtt

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.