Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Bende beszéd

2010.10.19. 22:25 - LILIOM

Címkék: beszéd

Bende és a vonatok:

- Korábban nem szuszogtam, csak bujolkodtam.

- Az mit jelent?

- Ugyanazt, csak ez vicc!

 

- Bajszos nohab vagyok, de nem tudok pöfögni.

- Miért, a bajszos nohab nem pöfög?

- Nem, mi dízel mozdonyok vagyunk!

 

Ha valaki már áll a liftben, mikor beszállunk (igen ritka), Bende mindig fennhangon elmeséli, hová megyünk és ott mit fogunk csinálni:

- Megyünk a baglyos nagypapáékhoz!

- Megyünk a játszótérre!

 

Bende a vacsoránál rámnéz, majd így szól az asztal fölött:

- Nagyon szép a ruhád! Ezt már rég vetted fel! - Hát, köpni-nyelni nem tudtam :)

 

Kirándulás közben Ádámnak: - Megállj, most letartóztatlak!

A Rekettyés nevű vendéglő teraszán, a Hármashatár-hegyen: - Kérek szépen sört! Mikor nem kapott, ezt egyre többször és egyre hangosabban ismételgette :) A vendégek jót mosolyogtak rajta. Aztán, mikor kiderült, hogy most nincs csülök, nagyon csalódott volt...

 

Ádám bemegy a szobájába este, hogy elaltassa: - Papa, miért nem ciripelnek a tücskök? - Emlékezett rá, hogy nyáron hallotta őket az ablakon keresztül.

 

Másik visszatérő kérdése séta közben, a - Mi van a járda alatt?

 

Visszaszámlálás végén reggel így szóltam: - Ma van az igazi szülinapod! - Most kívánok Emilit! Mint a mesében! (A mesében a vonatok is kívántak valamit, mikor az üstököst meglátták - ezt összekötötte azzal, hogy a gyertya elfújásakor is kívánhat valamit. Ő a kedvenc mozdonyára gondolt)

 

Amit nagyon megjegyzett és napközben sokszor szajkózott: - Nem ehet juhtúrót a Gábor! Aki leesett a létráról! Nagyon magas!!! (mármint a Gábor)

 

Gyertyaelfújás után: -Elfelejtettem kívánni!

Futóbicikli kibontása után: - Még sosem ekkora bicikli nekem! Mint a nagypapának! Még sosem bicikli nekem legalább!  :)) Nem tudta hová fokozni :)

A vécében fintorogva: - Büdös van! Nedves szagot érzek!

 

- Minden nap szekálom a Kiscsengét!

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr442384899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása