Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Bende szobatiszta!!!

2010.07.24. 23:11 - LILIOM

Címkék: szobatisztaság bili vécé

Már egy ideje csak bilibe kakilt Bende, de arról, hogy a pisit is jelezze, szó sem volt. A mosható pelenkákat kb. 3 óránként lecseréltem rajta. Szerintem nyűgnek érezte a pelenkacserét az utóbbi időben... Van egy kisebb szatyornyi örökölt és beszerzett bugyika, ezeket már mutogattam neki korábban is, különösen a Zsuzskától kapott helikopteres tetszett neki... szóval tudta, hogy ha már "nagyfiú" lesz, és nem pelenkás, ilyeneket fog hordani.

 

Hétfőn nagyon nem akarta felvenni a pelenkát reggel. Mondtam neki, hogy akkor bugyit kap helyette. Felcsillant a szeme. Én pedig lélekben készültem a tócsa-felmosásokra a lakásban. 10 percenként rákérdeztem, kell-e pisilnie. Egyszer csak játék közben felkiáltott: KAKABILIIII!!

Ebből lett aztán pisi a vécébe... :)

Szerencsére valahogy a bugyi-lét a vécével kapcsolódott össze benne, és a bilire csak az esti Thomas-nézés során ül le trónolni. Újra kezdtük a matrica-ragasztgatást is, most már a vécé ajtó külső felére...

Az első nap egy pisi sem csurgott be, sőt, a délutáni alvás során is száraz maradt!

Azóta eltelt 5 nap, előfordul néha, hogy kis foltot hagy a gatyón, de mindig szól, ha mennie kell. Csak éjszakára kap pelenkát. Nagyon nagy könnyebbség. És nagyon büszkék vagyunk rá!

 

Mutasd csak, mi van rajtad!

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr682173833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása