Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Bábműhely

2010.04.22. 20:34 - LILIOM

Címkék: beszéd bábozás

Ismét jártunk a bábműhelyben. Bende már várta, mondta, hogy megyünk a bábos Eszterhez. A vonatos sztorit ismételtük, és volt új mese is. Bende hamar feloldódott, ismét ő kiabálta be, hogy szenet eszik a vonat. Megsimogatta a puli kutyát, és nagyon élvezte a mesét. Újítás volt, hogy a végén megjelent egy nyuszi. Megkérte a gyerekeket, hogy ne árulják el, hová bújik a róka elől. Mikor megjelent a róka, és körbeszaglászott, Bende izgatottan, jó hangosan így szólt:

- Nyuszi elbújt! Ott van a kémény mögött!!! Erre az összes többi gyerek is el kezdett mutogatni a nyuszi rejtekhelye felé :) Mi anyukák szakadtunk a röhögéstől...

 

Aztán, mikor sípolt a vonat, Bende ismét izgatottan felkiáltott (mindenki rá figyelt):

Nohab is dudált, hogy TŰ-TÜ-TŰŰ! Aztán mégegyszer dudált, hogy TŰ-TÜ-TŰŰ!

(You Tube-os emlékkép :)

A kézműveskedés során a gyerekek talpát befestették és talplenyomatot készítettünk, majd ebből egy pecázható halacskát. Bende megjegyezte, hogy az ecset a talpán hideg és vizes.

 

 

Bendét fürdés után mostanában belecsavarom a törülközőbe, és úgy viszem be, mint egy palacsintát. Mindig mondja, hogy ő a túró, és a túró kimászik a palacsintából (törülköző). Tegnap mondtam neki, hogy ő az én kis édes palacsintám. Aztán megkérdeztem tőle:

- Ki a te kis édes palacsintád?

- Nagymama! (Vártuk, hogy majd mamát vagy papát mond :)

 

Én nem voltam otthon, Bende nagy bőszen csukja be a szobaajtót. Ádám megkérdi tőle:

- Miért csukod be az ajtót?

- Mama benyit, mondja irgum-burgum!

 

Tanult egy hosszú szót is: AkkuLUmátor  :)

 

És még egy eset a cumival:

Kissé nyűgös volt, és kérte a cumit. Itt volt nagymama és nagypapa is. Látták, hogy előzőleg besétált a szobájába, majd ott elrejtette a cumit valahová, mert  anélkül jött ki. Erre bementünk mind a négyen a szobába, és 10 perc alatt minden zugát felforgattuk, de ssehol sem találtuk. Bende ekkor már bömbölt... Mi kerestük a cumit, mint az űzött vad. Én meg jó ideges voltam, mert Bende nem tudott visszaemlékezni, hová dugta, csak üvöltött...

Végül nagypapa diadalittasan előhúzta a ruhásszekrény legmélyéről, ahol mellesleg én is néztem egy fél perccel azelőtt.

Bende 2 perc múlva már röhögött... Mi meg simítgattuk borzolt idegeinket.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr971943561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása