Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Bendebeszéd

2010.04.10. 22:32 - LILIOM

Címkék: beszéd vendégség testvérek

Este a szobában: Szép rendet pakol, piszokot elvisz.

Mesélt valamit, és ezzel fejezte be: ...képzeld el!

Bepelenkáztuk a játékbabáját, felöltöztettük, majd ő megetette. Kimentem a szobából, erre ezt hallom: elmosogat, sssss   Benéztem hozzá, és a polcánál állva imitálta, ahogy a tányért elmossa :)

Fürdés után mesét akart nézni. Mondtam neki, hogy nem, mert késő van már. Mire ő: Le kell feküdni!

Újabban a Helikoffer refrénjét énekli: Magasra száll a helikofferünk, az egész világ kitárul nekünk...

Többször előfordult már, hogy mikor Csenge nagyon sírt, megpróbált segíteni neki. Legtöbbször a cumit tömködi be a szájába. Azt is megtanulta, hogy kicsit ott kell tartani, hogy Csenge elkezdje szívogatni. Mikor így sikerül megnyugtatnia, nagyon büszke magára. Néha akkor is beadja neki, ha nem is sír, vagy nem is akarja :) Van úgy, hogy a zenélőt húzza fel neki. Vagy csak mondja, hogy megsimogat. Puszit is szokott neki adni spontán, és simogatja a haját. Ha én odatartom Csengét az arcához, mintha puszit adna neki, azon nevetni szokott, és szereti.

Ma fürdött a kiskádban Bende, én meg Csengével álldogálltam a csap mellett. Mondta nekem, hogy üljek le, Csengét pedig rakjam a mosdókagylóba :)

Végül leültem, és Csengét odaültettem a kád mellé, a két kis karját a peremére tettem, onnan nézte Bendét, ahogy fürdik. Nagyon érdeklődően tekintgetett a bátyjára, egész kigúvadtak a kis szemei :) Egyszercsak látom, hogy Bende is nézi őt és nagyon mosolyog. Ránéztem Csenge arcára, és láttam, hogy ő is mosolyog. Édesek voltak.

 

Szombaton Misit köszöntöttük fel 2. születésnapja alkalmából. Bende talált náluk egy kis felhúzható mosolygó mozdonyt. Elkezdte becézni, és következetesen "Tomaszkának" szólította :)

Ma házaskörön voltunk Leventééknél. Bende Szofival (aki 4 hónappal idősebb nála) bebújt az asztal alá. Bizalmasan elárulta neki, hogy Ott messze látom hehi! Aztán az alkalom végére annyira feloldódott, hogy mikor a figyelem központjába került, fennhangon elénekelte a helikoffer refrénjét, a zimmezummot és a Cickom-cickomot :)

 

Csenge sokat mosolyog, a héten 2 hónapos lesz már. Nagyon figyelmes, nézelődik, követ minket a szemével, néha próbál hümmögni nekünk. Éjszaka alszik (sokat nyökög a hasa miatt álmában), egyszer kel csak fel enni. Nappal meg nézelődik, ordít, eszik, mint minden más csecsemő, a szünetekben pedig alszik: kendőben, kiságyban, erkélyen, babakocsiban...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr551910732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása