Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Mosható pelenkák

2010.03.31. 11:49 - LILIOM

Címkék: mosható pelus rainbow bb

Örömmel jelentem, megérkeztek a mosható pelenkáink, amiket külföldről rendeltünk (e-bay). Nagyon szépek, puhák, ma mosom ki őket, aztán kezdjük a tesztelést.   Kiváncsi vagyok, hogyan válnak be.

Ezek úgynevezett "all-in-one" pelenkák, ahol a külső vízzáró-légáteresztő réteget egybe varrták a belső "zsebes" polár réteggel.

Ebbe a zsebbe kell a mikroszálas betéte(ke)t helyezni. A polár anyag egyenesen a betétbe vezeti a nedvességet, teljesen szárazon tartva a popsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr851883604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ms.postmaster 2010.04.13. 10:09:12

Sziasztok!

Ha csak környezetvédelmi okokból vesztek eldobható pelenka helyett moshatót, nagyon is egyetértek. Ez most olvastam, és megdöbbentőek a számok: aeco.hu/eldobhato-pelenka-ujrahasznositas/#title . Vagy a baba bőre nem bírja a műanyagot?

Örültem amikor olvastam a tippeteket, mert én is régóta kerestem ilyesmit. Tök jópofa:)

Még egyszer köszi!!!!!


süti beállítások módosítása