Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

CSenge mérlegen

2010.03.15. 10:02 - LILIOM

Címkék: mérlegen

Minden hétfőn lemérem CSenge súlyát a kőkorszaki mérlegünkön (még engem is ezen mértek a szüleim :)

Bendének mértem az elején szinte minden evését, és naplóban vezettem... Csengével az elején néhányat lemértem, de olyan ügyesen eszik, hogy abbahagytam. Legalább ezen sem izgulok. Most viszont meglepődtem a mai mérésnél. A kisasszony egyhete 3775 gr volt. Akkor és előtte való héten is kb. 150 gr-ot hízott. Ma, mikor rátettem a mérlegre, csak toltam a tolósúlyt, csak toltam, és még mindig nem volt elég. CSenge 4120 gr, 370 gr-ot gyarapodott egy hét alatt! Mondjuk tudom, mi az oka, kb. 1 hete nem veszem el az ennivaló első adagját (attól szokott sok levegőt nyelni), mondván, így is, úgy is hasfájós... Így aztán megkapta a levest is és a második fogást is :)

Csenge holnap 1 hónapos lesz. Eddig 660 gr-ot hízott születése óta. Bendegúz 3 hét alatt hízott 1 kg-ot, és mivel kisebb súlyról indult, ugyanakkora volt 1 hónaposan, mint most a húga.

Kiváncsi vagyok a folytatásra :) Hurkás kislánylábakkal még nem volt dolgom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr831840575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása