Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Bele a közepébe...

2010.02.25. 18:30 - LILIOM

Címkék: betegség

Na, ma kaptam egy kis ízelítőt a kétgyermekes anyák gyötrelmes napjaiból... Bende már este szipogott, hajnalban, nem sokkal 6 után pedig sírva, taknyosan ébredt... Ádám is korán kelt, egész nap nem volt itthon, mert képzésre kellett mennie. Ez így lesz még két napig...

Bende nagy nehezen visszaaludt egy órát, nekem ez nehezebben ment, mivel egész éjjel fájt a fejem. A lényeg az, hogy elég húzós napunk volt. Hiába volt itt szinte mindig valaki segíteni, nem tudtam egész nap pihenni, mert Csenge egész délelőtt fent volt, valószínű a hasa fájt. Letenni nem tudtam, rögtön nyöszörögni kezdett... csak a kendőben nyugodott meg...

Bende délután hatalmas sírós hiszti után végre elaludt. Csengét még fél órán át altattam. Végre ő is elaludt... letettem a fejem a párnára, erre hallom, Bende felsír. 1 órát aludt csak. Az ölemben megint üvöltve sírt, semmire nem reagált, végül otthagytam kicsit egyedül, és valahogy megnyugodott. Kapott Nurofent, mert a torkát fájlalta. Szó nélkül bevette. Aztán feladtam a pihenést, és felkeltünk. Bende nagyon nyűgös, sokat sír, állandóan folyik az orra.

 

Viszont jó hír, hogy Csengének leesett végre a köldökcsonkja :)

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr291790243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása