Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Bendét kölcsönadtuk

2010.01.27. 09:51 - LILIOM

Hétvégén anyáék kölcsönadtak a rokonokhoz :)

Szombaton keresztmamáéknál tobzódtam, délelőtt 10-től este 6-ig. Nagyon jól éreztem magam, mikor anya mondta, hogy elmennek vásárolni, és majd jönnek, én sürgetően integettem nekik :) Rengeteget játszottunk, rohangáltam, rajzoltam, mesét hallgattam, autóztam, Gá (bor) elmesélte a sárga mesekönyvet elejétől a végéig (Szutyejev: Vidám mesék) aztán elaltatott Bea nagy ágyában :) Majdnem 2 órát pihentem, hogy aztán újult erővel szaladgálhassak... Ettem rúd kolbászt is, fánkot, sütit... este pedig, mikor apa hazaért velem, boldogan ugrottam anya nyakába.

Vasárnap nagyszüleimmel (vonatos nagypapa és mama) a Közlekedési Múzeumba látogattunk el, apa is jött. A kirakatban észrevettem az egyetlen helikoptert, amit a boltban árultak... Láttunk terepasztal bemutatót, térdemig érő vonat zakatolt el előttem. Aztán nagypapáék hazavittek, náluk ebédeltem, aludtam és játszottam. Estefelé apa elhozott. Kissé kifáradtam a hétvégén, de nagyon jól éreztem magam, anya is megnyugodott, hogy már nagyfiú vagyok, és másoknál is el tudok aludni (akiket ismerek és szeretek).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr31705885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jnorbert 2010.01.27. 16:39:14

az utolsó kép a legjobb, szegény biztos nem kap otthon enni :)


süti beállítások módosítása