Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

Csenge

Ők olvasnak minket

Nemesvámoson nyaraltunk

2009.07.29. 21:24 - LILIOM

Címkék: nyár fürdés kisbarátok

Idén is Nemesvámoson nyaraltunk (lásd a tavalyi blogbejegyzést az archívumban) a vendégházban. Két baráti családdal, másfél (két) keresztgyerekkel :) A kicsik 13 (Petra), 16 (Misi) és 21 (Bende) hónaposak.

Hatalmas kert, tele játékkal, nagyon szép időnk volt... A gyerekek a kertben medencéztek majdnem minden délelőtt a napernyő árnyékában. A kert végében állt a nyuszi ketrece, ezt Bende naponta több alkalommal is meglátogatta, a szürke cicát (aki tavaly még kicsi kölyökmacska volt) gyengéden simogatta, és a kerti tóban úszó műanyag kacsát is állandóan adjusztálta :)

Első délelőtt elbicikliztünk a szomszéd faluba, Veszprémfajszra, ahol egy szép játszótéren múlattuk az időt traktorbámulással (mellettünk nyírta a füvet), várépítéssel, és még sasmadarat is láttunk (Bende nagy kedvence).

Délután Balatonfüredre mentünk, megnéztük a Balatont és etettük a hattyúkat. Szerencsére nem hagytuk itthon a kismotorját, végigszáguldott a Tagore-sétányon (egyvalakit el is ütött majdnem), megkóstolta a hekket, és bemerészkedett a szökőkútba is. A hattyúknak örült, eddig csak könyvben látta őket. Kapott fagyit is tölcsérben, de mivel nem tudta nyalni, villát vett a kezébe, és úgy ette meg a hideg édességet.

Három délután is lejutottunk a csopaki strandra, ahol van bébipancsolós kisöböl (tömeg), ahol a picik pancsolhattak és lapátolhattak kedvükre a lágy hullámok közepette. Bende rákapott a fagyira, macis jégkrémet evett a parton háromszor is, és túrós palacsintát (meg persze az én szendvicseimet is elkunyerálta).

Szépen lesült, állandóan kenegettük naptejjel. Egész nap a kertben kóricált, homokozott, éjszaka és délután hatalmasakat aludt :)

Utolsó előtti nap Veszprémbe kirándultunk, sétáltunk, Bende rohangált a macskaköveken, majd étteremben vacsoráztunk. Bende evett, mint a kisangyal, egy egész tál sült krumplit és rántott csirkét elpusztított :) Kapott egy lendkerekes traktort... Nagyon jól éreztük magunkat.

Utolsó nap kissé lehűlt az idő, indulás előtt átmehettünk a szomszédba, megnézni az állatokat. A bácsinak volt két hatalmas kecskéje (naponta 4 liter tejet ad a fehér), tyúkjai, kacsái, és malacai. Bende nem tudott betelni velük, és mikor búcsúzni kellett tőlük, zokogni kezdett, alig bírtuk megvigasztalni :(

Aztán a hatalmas szélben még megmásztuk a kálváriadombot is, ahonnan rálátni a Balatonra és fajszra. Megérte felmenni :))

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.