Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Szabadságforrás

2009.07.13. 17:59 - LILIOM

Címkék: képek kisbarátok szabadságforrás

Július legelején 2 napot Szabadságforráson töltöttünk anyával. Délelőtt kiautóztunk, délután hazajöttünk. Nagyon jól éreztem magam az erdőben, fociztam, motoroztam, lenyírtam a füvet, ismerkedtem anya barátaival. Ott volt Petra is (anya keresztlánya), vele is játszottam, kipróbáltuk egymás játékait.

Petra szülinapi ajándékozás közben:

  Anya-varrta családiházzal :)

Lacival rögtön roppant összebarátkoztam, sokat foglalkozott velem:

Focizás közben:

Petrával tömjük a diókat a markolóba :)

Petra könyve izgalmas:

Petra figyel engem :)

Ízlik neki a kölesgolyóm :)

Én meg kekszet eszem:

Ülünk a pamlagon:

Petra jókedvű:

Magamtól kitaláltam, hogyan kell kolompolni:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr501244160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása