Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Margitsziget, a gyermekparadicsom, avagy famászó Bende kalandjai

2009.06.12. 09:48 - LILIOM

Címkék: margitsziget állatkert nyár famászás

A héten kétszer is jártunk biciklivel a szigeten. Mindig nagyon jól érzem magam, ha odamegyünk. Mindenféle izgalmas dolog vár rám. Anya az állatkertbe szokott vinni, de most kiültünk a virágos rétre is, és ott uzsonnáztunk, meg labdáztunk, és kergettünk egy pimasz legyet, aki az én lábamra volt kiváncsi.

 

A léggömb-hajtogató bácsi már szinte a barátom, mindig ő vigyáz a biciklinkre, amíg én a kacsákat bámulom.

 

Most a páva szép farktollait is megcsodáltuk, épp táncolt, és illegette magát. Annyira tetszett, hogy nem engedtem anyának, hogy odébb menjünk :)

 

Hazafelé pedig "felmásztam" a leghatalmasabb fa ágára, és anya még hintáztatott is :) Kicsit izgultam közben, szorosan kapaszkodtam, de élveztem is! Íme a képek:

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr811180485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása