Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Páva, csúszda, pitypang

2009.04.23. 23:33 - LILIOM

Címkék: margitsziget képek állatkert hiszti csúszda kisbarátok

Megint voltunk biciklivel a szigeten, találkoztunk Misivel, együtt mászkáltunk fel s alá, nézegettük a kacsákat, gólyákat. Olyan bátor voltam, hogy odanyújtottam a lovacskának egy almaszeletet és a kezemből megette a paci! Ez nagyon izgalmas volt. Most láttunk egészen közelről pávát is. És annak is szemtanúi lehettünk, ahogy egy másik páva felszáll a legmagasabb fa tetejére és hangos rikoltozással elkergeti a galambokat :)

 

Aztán átsétáltunk a játszótérre, ahol belemerültem a csúszdázás örömeibe. Mindig felháborodok, mikor más is megjelenik a csúszdámon. Gyorsan kikerülöm és lecsúszom az orra előtt :)

Mikor hazajöttünk, nagyon ordítottam, mérges voltam, hogy nem csúszdázhatok tovább...

Most a pitypang a nagy kedvenc, eddig csak mesekönyvből ismertem, de anya megmutatta, hogyan kell megfújni, hogy repüljenek a bóbitái. Ez nagyon tetszik, és mikor a kezembe kapom, én is megfújom. Persze félek tőle, hogy az arcomba repülnek, ezért nem tartom elég közel a számhoz. Így persze nem sikerül lefújnom róla, de azért mindig megpróbálom. Ezt követi a rázogatás, ami garantált sikerrel jár mindig :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr881083036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása