Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

MÁSFÉL ÉVES LETTEM!!!

2009.04.16. 15:24 - LILIOM

Címkék: szuri mérlegen

Anya elfelejtett erről beszámolni. Pedig nagy szó! Reggel elmentünk oltásra. A védőnéni megmért engem: 11,40 kg vagyok és 78 cm.

A szuri után hamar megvigasztalódtam, és a végén vidáman integettem a doktornéninek.

Majd a játszótéren másfél órát játszottunk a napsütésben, nagyon jó kedvem volt szerencsére.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr231104327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása