Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Görkorcsolya

2009.04.14. 21:01 - LILIOM

Címkék: margitsziget kisbarátok

Ma délelőtt anya kerekeket csatolt a lábára, és úgy gurult, nagyon tetszett!!! Görkorcsolyával kimentünk a Margitszigetre (én a 3 kerekű kocsimban repesztettem), anya meg mögöttem, a kormánynál. Felgurultunk a hídra (anya persze keményen dolgozott mögöttem), majd le a biciklis szerpentinen (anya fékezett rendesen a lábával is, és igen, megcsináltuk!). Aztán villámgyorsan elhussantunk az állatkerthez, ahová bementünk (anya szandált húzott), és nagy élményben volt részem. körbesétálhattam a kis ösvényen, és ott mászkáltak az orrom előtt a gólyák, a kacsák, és a lovakat is megsimogathattam. Egy idő után egyedül masíroztam körbe-körbe, hol a kacsákhoz, hol a gólyákhoz :) Láttam a pávát, amint kinyitja a farktollát :) Majd megérkeztek Misiék is, és még lépcsőztünk egy nagyot közösen, majd mi hazagurultunk.

Nagyot aludtam, majd délután anyával ügyintéztem, és a játszótéren vártuk meg apát. Épp csúszdáztam, mikor megjött. Aztán hirtelen besötétedett, és dörgött az ég. Gyorsan hazafutottunk. Arra azért volt időnk, hogy pitypang-bóbitát fújjunk. Le voltam nyűgözve - eddig csak mesekönyvben láttam.

Délután Misiék feljöttek hozzánk - szegények majdnem megáztak a szigeten. Jót játszottunk, Misi meggyűrkészte a fülemet (legalább legközelebb nem leszek olyan irigy vele) :))

Szép nap volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr51065380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása