Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Margitszigeti játszótér lemenő nappal

2009.03.22. 22:13 - LILIOM

Címkék: tavasz margitsziget hinta

Szombaton délután villamossal elmentünk a margitszigeti játszótérre. Gyönyörű fények voltak, épp hanyatlott már a nap. Csúszdáztam (kétszer fejjel előre), hintáztam "nagyos" hintán, ahol nekem kellett kapaszkodni, sokat gyalogoltam, egyedül megmásztam a dombot, aztán apa jól megnevettetett, amikor a labdát a lábával magasra pattintotta. Ezt 30-szor megismételtettem vele, ameddig még bírtam kacagni. Aztán, mikor megelégeltem, egyszerűen faképnél hagytam és elgyalogoltam :)

Mérleghintáztunk családilag, a már megszokott módon. Nagyon jól éreztem magam, a végén szótlanul ültem a kocsiban, annyira elfáradtam a friss levegőn.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr931019014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása