Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Beteg Bende

2009.03.15. 22:04 - LILIOM

Kicsit rég írtunk már... Azóta elég sok minden történt. Bende megfázott, most épp a rengeteg orrfújással küszködünk, ömlik az orra... tüsszög is, és aztán keneget... Először azt hittük, csak a foga miatt van, de fokozódott a dolog. Egyébként mind a 4 szemfoga hegye kibújt már. Ezekkel együtt 16 foga lesz összesen.

A múlt héten anya többször is nagymama vagy Petra vagy apa gondjaira bízott, és elment ügyeket intézni. Ilyenkor sokszor mutogattam az ajtóra, ahol anya eltűnt, remélve, hamar visszajön hozzám. Egyszer, mikor épp nagymama vigyázott rám, és anya elment, hirtelen megint megjelent (ittfelejtett valamit), és én nagyon megörültem neki. Aztán, mikor ismét eltűnt, teljesen letargiába estem, és amíg haza nem jött, sírtam - 1 órán át -, szegény nagymama...

Aztán szintén nagymamával történt, hogy anya elment, és mi a játszótéren hintázunk. Hirtelen megláttam egy nénit, akinek ugyanolyan haja volt, mint anyának. Keserves sírásba kezdtem, és oda akartam menni hozzá. Csak nagy nehezen nyugodtam meg...

Szóval anyás vagyok.

Aztán egyik nap meglátogatott Misi, anyukája kendőjébe bújtatva. Jó neki, hogy őt még hordozzák :) Most jobban eljátszottam vele, nem vettem el mindent tőle. Bár anyát idegesítette, hogy mindenkinél hangosabb akarok lenni, kissé fülsértő voltam. Misi néha kicsit meg is ijedt. Aztán együtt ácsorogtunk a kanapén, a háttámlának támaszkodva, és néztük az új zászlót (amit aznap délután cseréltek ki a tűzoltók), és a hifi előtt is álldogáltunk kicsit, bár én majdnem ellöktem Misit, mert nem értem el miatta a gombokat :) Misi megmutatta, hogy a hangerőszabályzóhoz ő is ért :)) De ő legalább halkítani is tud.

Szombaton részt vehettünk Pisti és Vica polgári esküvőjén. nagyon szépek voltak, gyönyörű helyen esküdtek, a várban. Az idő is szépen alakult. Bende kapott csinos ingecskét, és még a szertartás kezdete előtt jól kirohangálta magát a bársonytapétás, tükrös, csilláros, szőnyeges termekben, így amikor kellett, szép csöndben ült az ölemben egy üveg tea, keksz, és cicás képeskönyv társaságában. Áron, Levente és Bence is szépen viselkedtek :)

Utána a friss házasok készülő lakásában állófogadtunk :) A festékesbödönökön, székeken, hokedliken üldögélve eszegettük a jobbnál jobb falatokat. Nagyon hangulatos volt, Bende is élvezte, aranyosak voltak Áronnal és Leventével egy asztalnál.

Este annyira, de annyira fáradt volt, hogy mikor hazaértünk, már kabátostól ugrott volna a kádba (nála ott kezdődik az este).

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr511004497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása