Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Koncert

2009.03.01. 22:00 - LILIOM

Címkék: babakoncert kisbarátok

Voltam Gryllus koncerten. Jót mászkáltam, ettem-ittam, elsősorban az előtérben :) Ugyanis a zsúfolásig megtelt meleg, levegőtlen sötét teremben nem érezem jól magam. Anyáék arra számítottak, hogy legalább nem kell végigülni az egészet, hanem előre lehet menni a színpad elé tombolni. Nem lehetett. 200 kis gyermektársammal együtt végig-morajlottuk a másfél órás koncertet, a két ajtót ránkcsukták, hogy minél gyorsabban fogyjon el az oxigén és legyünk végre csendben. Nagyon melegem volt... elfáradtam, és ráadásul mindig utánamjöttek, ha elmászkáltam. Végül kint lépcsőztem apával az előtérben...

Koncert után Misiékhez mentünk fel. Ettünk finom muffint - Bendének nagyon ízlett. Aztán a gyerekek játszottak együtt. Felrakták a toronyra a karikákat, és mesekönyvet nézegettek. Nagyon édesek voltak :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr23974347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajnalpor 2009.03.02. 10:58:56

Jó volt megint veletek lenni, örültünk, hogy a srácok ilyen jól megvoltak együtt. Reméljük Bendét kárpótoltuk a balul sikerült koncertért! Legközelebb már kirándulunk! Ugye?!

LILIOM 2009.03.02. 18:26:19

Igen, amint felszárad a sár, mehetünk, már alig várjuk :)


süti beállítások módosítása