Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Szánkózás szikrázó napsütésben

2009.02.18. 21:41 - LILIOM

Címkék: képek tél séta hinta szánkó

Ma anya délelőtt levitt engem szánkózni. Furcsa volt, hogy nem babakocsival indultunk neki...gyalog mentem, a liftben álltam, mint a nagyfiúk. A nap ragyogóan sütött, nagy, fehér hó fogadott.

Tetszett, és mivel kaptam meleg csizmát, belemehettem a friss porhóba is. Persze nem a kitaposott úton sétáltam, hanem ott, ahol még senki nem járt :)

Anya futott velem, gyorsan siklott a szán a havon. A dombnál néztem, ahogy az óvodások sikongatva csúszkálnak. A gyerekek mindig lenyűgöznek. Zavart, hogy havas a csizmám és a kesztyűm, mindig porolgattam...

A lecsúszás annyira nem hoz lázba. Viszont nagyon szeretem a szánkót tolni, anya mindig erőlködik, hogy húzni tudja, néha segítek neki. Ilyenkor nagyon örül, hogy ilyen erős fia van, mint én.

Végül bementünk a játszótérre is, mi voltunk az elsők, a havon csillogott a napfény, a fák hosszú árnyékot vetettek. Rögtön bekéredzkedtem a hintába, és kezdtem a szokásos kántálást. Órákig képes lennék így ülni. Mikor anya kivett, nagyon zokon vettem, hazaáig üvöltöttem, a liftbe sem akartam beszállni, a rácsnál is inkább másfelé vettem volna az irányt... aztán itthon is hintáztam még fél órát...

Már teljesen meggyógyultam :)

 

Ma korán keltünk, fél 7-kor, Bende nem tudott visszaaludni. Szerencsére a ragyogó fény elűzte a fáradtságunkat. Lementünk szánkózni. Kicsit féltem, hogy megint megfázik, de jól beöltöztettem, és mozgott is. Persze mindig a szűzhóba sietett séta közben, még véletlen sem a kitaposott úton ment :) Aztán csodálkozott, hogy elesik :)) Mindig kért, hogy segítsek neki felállni - ennyi réteg ruhában ez nem is olyan könnyű neki. A hisztiket nagyon unom, minden öltözésnél-vetkőzésnél eljátsszuk. Bár a cipőfelvétel már megy, ugyanis mostanában az a csali, hogy ő egyedül betépőzározhatja. Ettől nagyon ügyesnek érzi magát, és lelkesen segít. Nagyon türelmetlen, a vetkőzésnél is... jó lenne már, ha tavaszodna, bár ez a hó nagyon tetszik nekünk most.

Vettünk délután teákat neki, mostanában ezt issza:

Hideg vízbe áztatott csipkebogyó-hús, leforrázott fodormenta, hárslevél és kakukkfű levéllel. Nagyon szereti, cukor, citrom és méz nélkül is. Szerencsére.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr31951695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása