Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Látogatók

2009.02.10. 10:22 - LILIOM

Címkék: kisbarátok

Hétvégén kivételesen sok emberrel találkoztam. (Jelentem, még mindig influenza-mentesek vagyunk :)

Szombaton meglátogattak délelőtt nagypapáék egy rövid időre, majd alvás után megérkezett Petra szüleivel. Szegényke ránézett a papámra és rögtön sírni kezdett :) Aztán tisztes távolból már nem félt annyira tőle. Megismerkedett a lakásunkkal, és a játékaimmal. Nagyon örültem, mikor előkerültek a régi bébijátékaim, régi ismerősként köszöntöttem őket. Azért többször is előfordult, hogy ha valamelyik nagyon tetszett Petrának, azt gyorsan elvettem tőle, mondván, az az enyém! Én hamar feloldódtam, és kópéskodtam is a felnőttekkel :)

 

Vasárnap pedig másik nagyszüleimmel találkoztam, finomat ebédeltem náluk, majd egy jó nagyot aludtam. Utána Rákoskeresztúrra autóztunk anyával, a Deésis együttes baráti összejövetelére. Szegény anya fellépcsőzött velem a negyedikre. Sürgősen meg kell tanulnom lépcsőzni :) Azért már gyakoroltam a mise alatt a templomban - az utolsó 20 percben csak ezt voltam hajlandó csinálni, fel-le,fel-le :)

Az ajtón belépve kissé földbegyökerezett a lábam, mert igen sokan voltak a lakásban (Dóri, Márti, Boró, Laci, Laci szülei, Kadó, Gergő, Domi, Bence, és a kis Regina). Laci bácsi rögtön egy kesztyűbábbal köszöntött, amit érdeklődve figyeltem, és aztán 5 perc sem telt bele, már a kisszobában játszottunk elmélyülten, anya nélkül. Nagyon tetszett a hatalmas akvárium az aranyhalakkal. Ettem finomságokat is, aztán a végén már a nagy társaságban bohóckodtam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr37934226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása