Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Margitszigeti labdázás

2009.01.26. 12:26 - LILIOM

Címkék: játék margitsziget

Ma olyan gyönyörű idő volt, hogy anyával hosszú idő óta először átsétáltunk a szigetre. A nagyréten rengeteg óvodás futkározott tőlünk kissé odébb, élvezettel bámultam őket. Nagyon tetszett, ahogy a lábam alatt zörögnek az elszáradt platánlevelek, sokáig gázoltam bennük körbe-körbe. Aztán életemben először sikerült a labdát odébbrúgnom, anyával kergettük :) A gurulós kakast is elvittük, itt jobban tapad a lába, mint otthon, totyogott is rendesen, ahogy toltam. Szépen sütött a nap is, nagyon jól éreztük magunkat. Íme a képek:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr88903187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajnalpor 2009.01.26. 22:02:31

Szia Bende!

Bár most kicsit beteg vagyok, és állítólag még visszatér a tél, remélem már nem kell sokat várnunk, és beköszönt a tavasz, vagyis mehetünk majd együtt kirándulni. Bár én még nem tudok focizni, de nyáron már biztos együtt rúgjuk majd a lasztit!

Nagyon szépek a képek a téli szigetről!

Üdvözlöm a szüleidet is!

Misi
(-nevében az írnok: PetyApa)


süti beállítások módosítása