Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Beszéd - Értés

2009.01.26. 09:33 - LILIOM

Címkék: beszéd mesekönyv békás

Tegnap Békásmegyeren jártam nagypapáéknál. Nagyon jól éreztem magam, sokat beszéltem. Épp mesekönyvet nézegettem, mikor egyszercsak felnéztem nagypapára, és tisztán, érthetően ezt mondtam neki: "SZIA", háát, eléggé meglepődött :) De azért visszaköszönt, ahogy illik.

A metrón, mikor utazunk, mindig olvasunk valamit, vagy mondókázunk. Az állatos mesekönyvben már meg tudom mutatni, melyik a LIBA, MÓKUS, KUTYA, CICA, MALAC, VARJÚ, TYÚKANYÓ, GÓLYA, HALACSKA, KISEGÉR, CSIGA, KISKAKAS, KATICA,  felismerem még a következő dolgokat: NAPOCSKA, BÁCSI, NÉNI, ZÁSZLÓ, LABDA, AUTÓ, TEMPLOMTORONY :) meg még sok mindent, ami nem jut most anya eszébe :)      

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr17902849

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása