Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Oltás

2009.01.22. 10:28 - LILIOM

Címkék: beszéd doktornéni szuri

Ma, mintha éreztem volna, hogy lesz valami, 7 előtt keltem, anya nem kis örömére :( Elsétáltunk a szakadó esőben a macskaköves úton zötykölődve, esernyővel, esővédővel felfegyverkezve a doktornénihez (akit szintén Lillának hívnak).

Megkaptam a 15 hónapos oltást (kanyaró - rubeola - mumpsz) és a Pneumococcus (Prevenar) oltást is, ami ingyenes lett, persze akkor, miután az első 3 oltásért anyáék egy kisebb vagyont kifizettek már. Mindegy, a negyedikért legalább nem kellett fizetni. Sírtam kicsit, de a végén már mosolyogva integettem a néniknek. Mondták, hogy szép baba vagyok a 11,20 kilómmal. 77 centi magas vagyok :) Eldicsekedtünk a 10 fogammal is. Kérdezték, hogy lépegetek-e már. Anya mondta, hogy nem lépeget, hanem fut, forog, guggol és hátrál :)

Hazafelé persze majdnem elaludtam...

Kezdem mondogatni a szavak első szótagját (utánzás szinten): tegnap nagypapa mondta, hogy "gorilla", miközben állatos képeskönyvet nézegettünk, és én is mondtam, hogy "GO".

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr25895091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása