Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Utókarácsony Misivel

2009.01.11. 17:23 - LILIOM

Címkék: karácsony babakocsi kisbarátok anyacsinálta

Tegnap kaptam egy új babakocsit, mert a réginek a fékje kezdi felmondani a szolgálatot. Szép narancs-fehér-fekete színű, kényelmes, könnyű, anya könnyen emelget majd engem benne, mert csak 5 kiló.

  A délutáni alvás után el is mentünk vele Misihez, hogy odaadjuk a karácsonyi ajándékokat. Misi már 9 hónapos, és mászik meg feláll. Egyszer a nadrágomba kapaszkodva állt fel, annyira meglepődtem, hogy meg sem moccantam. A járókája nagyon tetszett, sokszor be is kéredzkedtem, tele volt szép színes játékokkal. Szép hosszú ropikat ettem, meg csokis kekszet. Nagyon jól éreztem magam, de a végére nagyon elfáradtam...

 

Íme a képek:

Bende a járókában táncol:

Fiúk együtt:

Ropival:

Felállás, egy-kettő-három:

  Lelkesen vadásztunk egymás cumisüvegére, végül mindenki megállapodott a sajátjánál:

 Misi szökik a képről:

Misi kapott anyától egy kockát, itt épp ismerkedik vele:



 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr18871200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajnalpor 2009.01.11. 21:55:57

Sziasztok!

Jó volt újra együtt lenni veletek! Köszönjük az ajándékokat, főleg a kockát!
Misi nagyon szereti! Várjuk a jó időt, hogy mehessünk együtt sétálni, kismotorozni!

De addig még találkozunk... :)


süti beállítások módosítása