Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Lépcsőmászás, és sok-sok fejlődés

2009.01.07. 16:15 - LILIOM

Címkék: játék evés beszéd fürdés mesekönyv mozgásfejlődés

- Ma nagypapáéknál négyszer másztam fel a 15 fokos lépcsőn az emeletre. Nagyon élveztem, négykézláb és néha talpra lépve tornásztam fel magam szép sebességgel. Mikor rájöttem, milyen jó móka ez, már csak a lépcsőmászás érdekelt, semmi más. Kezdem felfedezni anyukám régi szobáját és Kristófhoz is bekukkantottam, fetrengtem kicsit a matracán.

- A karácsonyra kapott fürdőjátékomba már bele tudom önteni kispohárból a vizet, és forog a propeller!!! (Eddig csak az ujjammal forgattam)

- Nagyon szeretek kanállal enni, a kisebb darabokat ügyesen a számhoz viszem. Anyával összedolgozunk.

- Ma először húztam egy húzogatós játékot állva és közben hátráltam...

- Anya ma ennyit mondott: "Kérem a cumit" - erre ránéztem, kivettem a számból és a tenyerébe adtam.

- Ha olyan szót hallok, amit könnyű kimondani (nekem), akkor az első szótagját megismétlem mosolyogva.

- Kaptam egy kis táblát mágneses tollal, lehet rá firkálni, és aztán egy kis gombot kell elhúzni az alján, mire eltűnik az alkotás. Nagyon tetszik, ügyesen firkálok is rá, aztán gyorsan letörlöm. Ma azt játszottuk, hogy anya rajzolt, én meg villámgyorsan megsemmisítettem :)

- Meg tudom mutatni néhány testrészemet is: szem, fül, orr, haj, kéz
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr42863747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása