Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Két ünnep közt

2009.01.02. 13:30 - LILIOM

Címkék: játék alvás beszéd

Nagyon megszerettem a bejglit, sokféle sütit ettem, és játszom az új játékaimmal. A karácsonyfa már második nap után nem érdekelt, másoknál is csak épphogy vetettem rá egy pillantást, aztán mentem a dolgomra. A csillagszórókért odavagyok. A lejtős autópályára már rá tudom rakni egyedül az autót. Hallgatom az új Gryllus cd-t, olvasom a könyveimet. Reggelente mindig ugyanakkor ébredek: 7:20, aztán anyáék ágyában kötök ki. Ma visszaaludtam náluk. Anya kilopózott mellőlem, én pedig még 9:20-ig terpeszkedtem a nagy ágy közepén, édesdeden aludtam, őket pedig jól kitúrtam :)

Tegnap nehéz feladatot oldottam meg: mindkét markomban sajtos rudat szorongatva ittam a cumisüvegemből! Meglátogattuk Bencét, aki nagyon pirinyó!!! Anya már el is felejtette, hogy ilyen kicsi is voltam valaha.

Mondom, hogy MAMAMAMM és hogy JAJAJJ és hogy NENENENE és BABABABA.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr27853162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása