Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Gazdag hétvége - vendégség, keresztelő

2008.12.02. 10:02 - LILIOM

Címkék: kisbarátok

Igen gazdag hétvégénk volt, két helyen is vendégeskedtem!

Szombaton anya kedves ismerőseit látogattuk meg Csepelen, jó sokat autókáztunk, hegynek fel, Dunán át, míg megérkeztünk. Már várt Barnus, és megmutatta a játékait. Nagyon hamar feloldódtam, sétálgattam fel alá, nyomkodtam Barnus játék fényképezőgépét, volt kis zongora, és egy ugyanolyan búgócsiga, mint az enyém otthon. Barnus kedvesen megmasszírozta a karom, ami nagyon érdekes érzés volt, szó nélkül tűrtem :) Aztán sütögettünk az asztalnál közösen, ilyet sem csináltam még sosem, de rögtön megtetszett. Ettem olvadt sajtot, zsömlét, kolbászt, főtt krumplit és még a hagymát is megkóstoltam. Kifelé menet megismerkedtem Bogi kutyával, aki a térdemig ér, és először észre sem vettem, csak amikor elkezdte nyalogatni a kezem :) Ezen nagyot kacagtam. Nagyon jól éreztem magam!

Barnus épp masszíroz...

És még mindig masszázs...

 Barnus dögönyöz, kipróbálja, fel tud-e állni a hátamra támaszkodva...

  

 Kaptam sok ölelést is, Barnus mindig előre bejelentette: Bendegúz, most pedig megölellek! És elnevezett Bendike Banditának :)

Itt pedig sütögetünk épp:

 

Vasárnap apáék felkeltettek, mert indulni kellett Kispestre a keresztelőre. A templomot már kezdem megismerni, anyával már jártunk ott néhányszor. Míg a szertartás zajlott, én nagymamával játszottam az emeleti gyermekmegőrzőben. Apa és anya Petra keresztszülei lettek, anya tarthatta a keresztvíz alá őt. Nagyon jó kislány, kedvesen beszélt Kálmán bácsihoz, és akkor sem szólt semmit, mikor a hajára csordult a víz :) Nagymamáéknál ebédeltem, csak úgy faltam a lecsós rizst, majd aludtam egyet. Délután Petráéknál vendégeskedtünk. Itt is sok játék várt engem, kipróbáltam a formabedobót, ami egész jól ment, néha sikerült beletalálni a lyukba a formával. A legót (primo) is egymásba tudom már tenni. Ettem szendvicset is, és néztem, ahogy Petra hintázva elalszik.

 

Épp ismerkedem a templom lépcsőjével:

  

 Ugye jól sikerült kép?

 Az ünnepelt :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr88799302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása