Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Katimamánál

2008.11.28. 21:43 - LILIOM

Ma voltunk Katimamánál látogatóban. Elég hamar feloldódtam, és becserkésztem az egész szobát. Kaptam finom szőlőt, kekszet, kiszolgáltam magam a tálkákból. Csak az a baj, hogy evés közben kúsztam-másztam-járkáltam, nyomogattam a hifit :) Ledobáltam a szobrocskákat a polcról huncut nevetések közepette, majd az ágyról való lecsúszást gyakoroltam (mindig visszakéredzkedtem, apa pedig újra és újra felrakott az ágyra, én meg lecsúsztam). A végére már nagyon belendültem, hangosan magyaráztam és folyamatosan járkáltam körbe :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr92793905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katimama 2008.12.01. 12:56:53

Bendegúz FŐSZEREPLŐNEK és kiváló SZÚLEINEK !

Nem minden napi fiú vagy Bendegúz ! BÁTOR, vagy mert ahogy a képeket nézrgettem,--amit köszönök, -én bizony megijedtem saját képemtől, de TE olyan otthonosan mozogtál,,aminek viszont nagyon örűltem, mert most voltál itt először, mint NAGY FIÚ ! Légy büszke SZŰLEIDRE, mert nekik részük van abban, hogy ilyen ügyes és talpra esett lettél .VÁRLAK máskor is, igyekszem, hogy ne ijedjél meg tőlem,,mert azért egyszer csak meggyógyulok ! Nagyon szeretlek BENNETEKET ! Katimama


süti beállítások módosítása