Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Itt vagyunk

2008.11.10. 22:34 - LILIOM

Címkék: evés mesekönyv fogak

Itt vagyunk újra. Csak anya is és apa is beteg volt, és én még nem kezelem olyan jól a billentyűzetet, hogy megírjam a saját blogbejegyzésem... Apa köhög (anya szerint nagyon hangosan...), anya pedig elkapott egy csúnya vírust, két napig feküdt. Én pedig hol a keresztanyukámmal, hol nagymamával, hol apával játszottam, és közben sokszor hiányoltam anyát. Mára már jobban vannak...

Én nem kaptam el semmit, szerencsére.

Már nagyon ügyesen járkálok, sokat gyakorolok. Mikor iszom, akkor is megyek össze-vissza, amerre visz az egyensúly :) Az utcán is szépen sétálok, egyedül is, bár néha még lecsüccsenek, és egy kézen fogva már egész nagy távokat is megteszek. Tolni is tudom a háromkerekűt.

Jön a nyolcadik fogam (felül)...

Megmutatom a képeskönyvekben a cicát (mindig mosolyogva), a labdát, a bácsikat (József Attila - tűzoltó/katona/juhász - Altató).

Csip-csip csókázni is tudok ám: összefogom a két kis kezem, és vadul rázom a karjaimat fel-le.

Nagyon megszerettem a ropit.

Villával eszem - anyáék rászúrják a falatot, én beveszem a számba.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr51762491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása