Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Hajógyári sziget

2008.10.24. 21:26 - LILIOM

Címkék: hajógyári családikép

Ma délelőtt itt jártak anya szülei, bemutattam nekik, hogyan járok egyedül. Fél szobatávnyi utat megtettem önállóan! Ebéd után a játszótéren hintáztam.

Alvás után megérkeztek apa szülei, és kisétáltunk a Hajógyári szigetre. Gyönyörűen sütött a nap, és nagyon izgalmas játszótéren játszottunk. Anya lecsúszott az óriás csúszdán, én is lementem vele egyszer. Hintáztam, csúsztam, forogtam, jól elfáradtam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr44730350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása