Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Szülinap csapó sokadik - anyáékkal

2008.10.17. 16:53 - LILIOM

Címkék: játék szülinap mesekönyv családikép

A nagy napon sokáig aludtam (9-ig), és nagyon megörültem, hogy ébredéskor apa is az ágyam mellett állt. Gyönyörűen sütött a nap, és sokat játszottunk délelőtt, nézegettük az új könyveim. Aztán anya behozott egy szép nagy tortát, amin egy kis oroszlán csücsült, és egy gyertya égett. Kaptam egy szép piros búgócsigát, és két könyvet - Kicsi piros autó, Tíz kicsi katica. Nagyon örültem nekik. A búgócsigához, ha épp pörgött, alig mertem hozzányúlni. Kicsit később lementünk a játszótérre, és hintáztam, meg énekelgettem magamban - nagyon fáradt voltam. Itthon lefeküdtem aludni, és ébredés után vendégeim érkeztek - Zsu, Boldizsár, Petra, nagypapa, nagymama, Pisti. Jót játszottunk, megmutattam Boldinak a játékaim, ő is nagyon ügyesen mászik már, és fel is tud állni! A rezgős kis hernyója nagyon tetszett, el akartam tőle venni, de nem lehetett... Kaptam tőlük egy csudajó fekete billentyűzetet, hogy ne anyáékét kalapáljam ezentúl. Ez most már csak az enyém!!! Estére nagyon elfáradtam, sírtam is, így anyáék ágyba bújtattak.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr72718899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása