Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Néhány óra múlva 1 éves - visszaemlékezés

2008.10.15. 21:31 - LILIOM

Címkék: szülinap újszülöttkor

Pontosan egy éve, ilyenkor anya és apa este 9 körül épp kártyáztak és zenét hallgattak. Mivel akkor még dédivel laktunk, a kis szobában csak a középre felállított vasalódeszkán fértek el a kiterített kártyák. Mikor az utolsó zeneszám is elhallgatott, és leállt a cd, anya elnyújtózott velem együtt a pocakjában az ágyon, mikor "hangos" pukkanást érzett a pocakban, és érezte, hogy bizony visszafordíthatatlanul megindult világra jövetelem. Apával gyorsan összekapták magukat. Én nem izgultam odabent, jó meleg volt, békésen figyeltem, most mi lesz. Éreztem a rázkódást, mikor anya kis piros autójával bedöcögtünk az István Kórházba. Éjjel fél 12 körül már éreztem, hogy itt készül valami - anya pocija össze-összehúzódott, körülölelve kis testem, és egyre lejjebb préselt. A kád forró vízben, ahová anyával ültünk, kellemesen telt az idő, az összehúzódások közt mindig pihentem kicsit. Aztán hajnali háromnegyed hatkor kibújtam a világra, apa és anya karjai közé. Megszülettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr83715990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pepe 2008.10.16. 07:51:43

boldog szülinapot! :)

Petra :) 2008.10.16. 13:45:03

Szia Bendegúz!

Hogy Te már milyen nagyfiú vagy! Biztosan azért nőttél ilyen nagyra, mert sokat aludtál:)! Megfontolom ezt, és azt hiszem alszom egyet , hogy én is ilyen nagyra nőhessek. Ja, de a lényeg: BOLDOG SZÜLINAPOT!

Misi 2008.10.16. 14:18:06

Isten éltessen sokáig, Bende! Nagyon várom, hogy találkozzunk vasárnap! Addig is Boldog Szülinapot!

dani · http://dani.sarok.org 2008.10.16. 19:33:25

gratulálok! isten éltessen benneteket!
dani


süti beállítások módosítása