Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Szülinap, csapó 1

2008.10.11. 22:29 - LILIOM

Címkék: szülinap fogak családikép

Ma kispesti nagymamáéknál szülinapoztunk, mind a négy nagyszülőmmel együtt. Nagyon jól éreztem magam, mindenki rám figyelt, engem babusgatott! Produkáltam is magam rendesen. Ettünk tortát, én is megkóstoltam a csokidíszeket, nagyon ízlett! A gyertya és a csillagszórók nagyon tetszettek. Kaptam ajándékot is: két könyvet és az első igazi fogkefémet fogkrémmel. Ezeket rögtön meg is kóstoltam.

Tegnap apa észrevette, hogy 2 helyett egyszerre 4 fogam jön, így ennek tudták be, hogy éjjel óránként sírva keltettem őket...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr83709157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katimama 2008.10.14. 22:07:28

ÉDES, csokis ,Bendebaba! Az első éves születésnapi családi űnnepen, én is ott voltam- láthatatlanúl !Még nagyon sok ilyen szép, boldog ünnepet kívánok, az egész nagy családnak !Sok örömmel teli éveket, békességes szeretetet.Ezek vegyenek körűl Téged , egész életeden keresztűl !

Isten éltessen! Erőben és egészségben !

Katimama
.


süti beállítások módosítása