Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Okosodom

2008.10.10. 22:32 - LILIOM

Címkék: beszéd mesekönyv

6 nap múlva szülinapom! Tavaly ilyenkor anyáéknak még nem mondták biztosra, hogy fiú leszek, de már jóslófájások voltak. Tavaly nem volt ilyen gyönyörű idő.

Már sok-sok dolgot megtanultam ám!

Ha anya azt mondja: Mindjárt jön apa! És ráadásul még az ajtónyitó dallamát is hallom, rohamtempóban mászom ki a bejárati ajtóhoz apát köszönteni.

Este anya levetkőztet a szobában, majd letesz a földre, és ezt kérdezi: Mész fürdeni? Erre ugyancsak rohamtempóban kimászom a fürdőbe, növekvő izgatottságomnak hangot adva.

Nagyon szeretem a könyveket. Ha fáradt vagyok és nyűgös, csak ezzel lehet engem lekötni. Egyedül is lapozgatok, de nagyon szeretem, ha mesélnek nekem. Kedvencem a Kicsi piros autós könyv, az utolsó lapon lévő bácsi mindkét kezét letéptem már :))

Új játékot találtam ki: Anyáék tükrös ajtajú ruhásszekrényénél állok, és a tükörben huncutul mosolygó kisfiúval bújócskázom. Elbújok, aztán Kukucs!

Ismerem a fent, repülő, csip-csip madár, hajó, tévé, lámpa, fúj a szél, kutya, cica, pancsi, apa, anya, hinta, inni, keksz, oroszlán, orra, szeme, kukucs, nem szabad! szavak jelentését.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr21707741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása