Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Látogatóban Misinél és egyéb kópéságok

2008.10.05. 20:08 - LILIOM

Címkék: fürdés mozgásfejlődés kisbarátok

Néhány itthon készült kép rólam:

Pancsolok a kádamban: 

 

 Épp járni tanulok egy kisméretű lábas segítségével:  

 Autóban ülök és zseblámpázok: 

 

 Vasárnap délután Misiéknél jártunk látogatóban, és felköszöntöttük kisbarátomat névnapja alkalmából. Boldog Mihály-napot Misi! Megkóstoltam néhány játékát és Bori nagyon finom pogácsája is ízlett. Misi nagyon eleven és jókedvű volt. Integetett, rugdalózott, és próbált megérinteni. Én is nagyon pörögtem, elememben voltam, miután elbúcsúztunk, hirtelen nagyon fáradt lettem, és alig vártam a meleg vizes pancsit és a meleg tejpépet elalvás előtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr6697751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása