Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Délutáni séta a Normafánál

2008.10.03. 21:40 - LILIOM

Címkék: kirándulás hinta

Péntek délután kibuszoztunk a Normafához, ahol ettünk finom réteseket (túróst, mákosat, káposztást), én is kaptam belőle, jó nagyokat haraptam. Szépen sütött a lemenő nap. Láttunk néhány kutyát, hangosan ugattak, meg sem mertem mukkanni, úgy néztem őket. Aztán kiértünk a nagy rétre, ahol egy játszótér várt ránk. Most nagyon élveztem a libikókát (két hónapja a nyaraláson még annyira nem), mikor megállt, mindig hangosan tiltakoztam.

 

 

 

<

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr23695104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása