Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Pizsamás

2008.09.24. 09:16 - LILIOM

Címkék: fogak

Képzeljétek, ma reggel nem sírtam orrszívózás közben!

Tegnap a kispesti nagymamánál voltunk, ahol míg aludtam, anya elszaladt barátnőjével, Mónival vadászni. Turizott is nekem egy nagy csomó téli ruhát, kabátot, overált, sapkát, kesztyűt, meg még mi mindent!

Jön a felső jobb kettes fogam!!! Nem vagyok miatta sírósabb, csak a pelusom kell gyakrabban cserélni és kenegetni a popsim... Meg persze nyálzok - de hát mikor nem?

A kis pizsamás: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr30678806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ablonczy Tamás · http://tromszi 2008.09.26. 00:06:37

Kedves Bendegúz!
Nagyon jó stílusod van már most, szóval tök jó, hogy írtál magadró, mert már valóban régen találkoztam a családoddal. Kitartást, és akkor hamarosan már te fogsz p-or(r)szívózni otthon!



süti beállítások módosítása