Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Kacsák a tavon

2008.09.10. 21:24 - LILIOM

Címkék: kirándulás wekerle

Ma nagypapáékkal elmentünk Kőbányára egy tóhoz, ahol rengeteg kacsa úszkált. A kerítésen keresztül etette őket anya, én pedig bámultam őket, ilyen közelről még sosem láttam ennyi hápogó madarat! Két bácsi épp egy hatalmas halat emelt ki szákkal a vízből! Szép idő volt, utána játszottam  a kertben is, hintáztam, simogattam a cicát és huncutkodtam (próbáltam megharapni nagyapát). Dédipapa is átjött, hogy lásson. Az elektromos háromkerekűje nagyon izgat ám, mindig meg akarom nyomni azt a sok irányító gombot. Sajnos nem szabad.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr84657838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása