Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Férfinek születni kell...

2008.09.05. 22:50 - LILIOM

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr94650541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Göllnerapuka 2008.09.06. 16:40:28

Az én fiam már meg tudja fogni a sörösdobozt meg a sörösüveget is, sőt alig lehet tőle elvenni ;)

pepe 2008.09.06. 20:10:43

van egy üveg morvai zweigeltem, kedves keresztfiacskám, sok szeretettel várlak egy szomszédolásra :P hozd anyát, mert van neki itt pár ruha, és hozd apát is, hogy ő se maradjon ki a jóból ;)

Misi 2008.09.07. 18:47:14

Szia Bende!

Gyanús nekem az a törülköző! Biztos, hogy sörhabos a szád?

Mindenesetre jól áll!

Apa üzeni Apukádnak, hogy erről a képről eszébe jutott, hogy ideje lenne már... de majd megbeszélik.

Aranyos a sünid!

Minden jót!

Misi

SándorBori 2008.09.25. 14:43:45

Hát igen, nem lehet elég korán kezdeni!
És hogy ízlett, Bende? Én egyszer az almalével tévesztettem össze eme habos élvezetet, igaz akkor már jóval nagyobb voltam, mint Te most.:)))
Nekem akkor nem esett jól, túl keserű volt. :p
Dehát ilyenek a lányok - édesszájúak ;)

Bori

LILIOM 2008.09.25. 18:05:09

A hab még csak-csak, de mikor a folyékonyabb rész is odaért véletlen, vágtam egy érdekes grimaszt :)


süti beállítások módosítása