Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Hurrá, biciklizünk!!!

2008.08.31. 18:24 - LILIOM

Címkék: margitsziget biciklizés

Nagypapa elhozta anya biciklijét, így már kettő kerékpárunk van. Szombaton ki is próbáltuk, én anya mögött csücsültem az ülésemben, onnan tekintgettem körbe. Elkerekeztünk a Római-partra. Én visszafelé el is aludtam, fejemet lehorgasztva. Negyed óra múlva fel is ébredtem, így életemben először nem nagyon aludtam délelőtt. Délutáni alvásom után pedig a Margitszigetre mentünk, ahol megint megnéztük az őzikéket és a kacsákat meg a lovakat. Buzgón szólongattam az állatokat, és ugyan a pacihoz először nem mertem hozzáérni, később mégis megsimogattam, én nagyot kacagtam, milyen puha a szőre.

Majd a virágos réten játszottunk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr98642288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Misi 2008.08.31. 21:06:13

Szia Bende!

Képzeld, tegnap délután mi is a Margitszigeten voltunk, Anyának eszébe is jutott, hogy megkérdezhetnénk, nem vagytok-e ott ti is, de Apa úgy emlékezett, hogy esküvőre mentek, így a hívás elmaradt. Most sajnáljuk csak igazán...
De legközelebb bátrabbak leszünk. :)
Nagyon tetszik a biciklis ülésed, picit irigykedem, hogy neked már lehet, mert Apa sokat mesél nekem a biciklizés örömeiről.
Szép hetet, remélem hamarosan találkozunk!
Misi


süti beállítások módosítása