Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Alvás

2008.08.25. 13:22 - LILIOM

Már kicsit jobban vagyunk: anya elkezdte szedni az antibiotikumot, amitől szinte rögtön jobban lett. Én pedig naponta sokszor elviselem (üvöltve) az orrszívást, becsöpögtetést, bespriccelést. De legalább aludni tudok. Például a ma éjszakát átaludtam!!!!! Este fél 9-kor elaludtam (a tegnapi 2 és fél órás maratoni altatás helyett 15 perc alatt), és leszámítva azt a 3 korty kamilla teát, amit éjjel 1-kor ittam, csak reggel 6-kor ébredtem fel megint, de anya vissza tudott altatni, és egészen 8-ig sikerült is a dolog. Anya ennek nagyon örült. Szerinte le fogok szokni az éjszakai szopiról.

Tegnap 5 másodpercig egyedül álltam nagyterpeszben inogva :)

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr72631849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Misi · http://hajnalmisi.freeblog.hu 2008.08.26. 08:43:56

Sziasztok! Örülünk, hogy kicsit jobban vagytok, gyógyuljatok meg hamar, hogy mehessünk kirándulni!
Szép hetet! Misi

Katimama 2008.08.26. 17:51:05

Bendebaba és Anyukája!

Áttérzem,azt az állapotot, amiről beszámoltatok. Nagyon nehéz elviselni,,kicsinek és nagynak egyaránt.DE biztos ,hogy még kisüt a nap,és ujra vídám lesz a család.
Én is beteg vagyok, már vagy 10 napja.Azért is tudom, mit jelent ez a korszak.
Javulást és sok tűrelmet,--jön még a borúra derű. BIZTOS !! Én is ebben bízom Katimama


süti beállítások módosítása