Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Mesterségek ünnepe

2008.08.16. 21:05 - LILIOM

Kicsit megviselt ez az időjárás változás. Tegnap 45 fokban sétálni indultunk anyáékkal, azt hittük, lent jobb lesz. Hát nem lett. Este jött a nagy szél, ma pedig a hűvös idő. Egész nap nyűglődtem, sírtam, fáradt voltam, anya pedig allergiás, sokat tüsszög, elég hangosan, amit én mindig döbbenten veszek tudomásul.

Délután felmentünk a várba körülnézni. Odafelé a buszon a babakocsi férőhelyen egy nagy-nagy ketreccel utaztam együtt, amiben egy vadászgörény szaglászott körbe-körbe és néha megpihent a műszőrme függőágyán. Nagyon izgatott a dolog, sikongattam neki, hátha válaszol.

Hideg szél fújt, még jó, hogy ott volt a kapucnis kardigánom. A vásárban kaptam egy fa helikoptert, aminek forog a propellerje, ha tologatjuk. Finom volt...

Aztán ettünk töki pompost. Nnnnnyammm... az eladó néni adott a széléből, amit levágnak a tésztából - épp egy 35 centis darabot. Ezt majszolgattam.

Mire hazaértünk átfagyva, már nagyon nyűgös voltam és hamar elaludtam - apáék nagy örömére.

/Rajtakapva/

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr41619066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása