Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

10 HÓNAPOS VAGYOK

2008.08.16. 21:14 - LILIOM

Éppen ma lettem 10 hónapos. Nemsokára járni fogok. Már rutinosan állok fel bárhol, és matatok. Egy-két pillanatra megállok egyedül is, aztán lezuttyanok. Ritkán esem el...

Ma a játszótéren a bébitaxinál felálltam, és 4-5 lépést mentem önállóan, mert el akart gurulni, én pedig nem hagyhattam...

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr72619075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogos Klára 2008.08.19. 10:29:38

Kedves Bendegúz!
Gratulálok a fejlődésedhez. A képek tanusága szerint a szüleid is jó erőben vannak még, hogy győzzék veled a tempót. Szuper nagybácsid (egyik)rendszeresen tájékoztat rólad, és ő sokkal objektívebb mint szüleid. De ez így természetes!
Kalandjaid, bevallom, irigységgel töltenek el. Főleg azt szeretném, ha apád engem is vinne a hátán.
További jó növekedést és izgalmas felfedezéseket kívánok! (Hozzám nem repült még be denevér, csak láttam cikkázni alkonyatkor a ház előtt.)
Puszi a pocakodra! Ü: Bogos Klári
UI: Szüleid hívás nélkül is megmutathatnák Neked a Lajos utca 111. 7. emeletéről a dunai panorámát.
Ez most a meghívás! Nekik is puszi, de nem kötelező


süti beállítások módosítása