Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Nemesvámos

2008.08.01. 21:14 - LILIOM

Címkék: nyár kirándulás fürdés mozgásfejlődés biciklizés

Hazaérkeztünk a nyaralásból, ahol nagyon jól éreztem magam, és anyáék szerint sokat fejlődtem. Új dolgokkal gazdagodott repertoárom is...           Nemesvámoson nyaraltunk vasárnaptól péntekig egy szép kis házikóban, óriási kerttel, hintával, cicákkal, biciklivel. Szép időnk volt végig.

Hogy miket tanultam?                                                                                       * Megtanultam, mi az a "cica", sokat hajkurásztam a macskákat, és húztam -     vontam őket a fülüknél-farkuknál fogva.                                                             * Megbarátkoztam a fűvel, és nagy távokat másztam a kertben oda-vissza.         * Most már bárhol felállok, fal mellett is, fél kézzel is, és bátran oldalazok              kapaszkodva. Leguggolok, leülök egyedül.                                                          * Ha azt mondják: "tánci-tánci", rugózni kezdek :)                                               * Első piszkos fürdővíz.                                                                                     * Indiánhuhogást is utánzok, öklömmel és bármilyen tárggyal ütögetve                    a számat.                                                                                                         * Megkínálom anyát és apát a kekszemmel.

1. NAP

Korán keltem, de anyáék nem bánták annyira. Felfedeztük a hatalmas kertet, és a cicákat. Hangos kacagással tapogattam őket, kicsit megritkítva bundájukat és a bajuszukat, és meg is kergettem őket rikkantgatva örömömben.

 

Délután Füreden sétáltunk árnyas fák alatt, kaptam egy új sapkát is, napellenzőset. Anya odadobálta a finom kekszemet a kacsáknak és hattyúknak, de megbocsátottam neki :)

Hazaérve fürödtem a kismedencémben, hintáztam és játszottam a cicákkal, akik után bármennyit hajlandó voltam mászni. Este Csopakon vacsoráztunk a csárdában, én is csipegettem szüleim tányérjából. Majd életemben először hallgattam cimbalmos és hegedűs bácsit zenélni. Tátva maradt a szám.

 

2. NAP

Ismét korán keltünk, és elmentünk a boltba vásárolni. Szép, csendes a falu reggel. Délelőtt jót játszottam a kertben, ácsorogtam, rugóztam, hintáztam, másztam.

 

 

Alvás után elmentünk a csopaki strandra, ahol életemben először fürödtem a Balatonban. A víz elég hideg volt, így hamar kivitt anya a partra. Jót hintáztam és szépen lesültem. Nagyon elfáradtam, visszafelé elaludtam a kocsiban.

 

Este pedig életemben először ültem biciklin, és nagyon tetszett! Anya vitt a háta mögött, én pedig végig "morogtam" a döccenőkön. Élveztem, hogy jobbra-balra nézelődhetek közben. Aztán apa is vitt visszafelé az emelkedőn.

 

3. NAP

Ma reggel biciklizéssel kezdtünk, egészen a szomszéd falu (Veszprémfajsz) játszóteréig. Gyönyörű parkos, ligetes tér, jót libikókáztunk. Visszafelé felsétáltunk a két falu határán álló kálváriadombra, és letekintettünk. Pazar látvány tárult a szemünk elé...

Már majdnem hazaértünk, mikor apának feltűnt, hogy furcsán ülök: elaludtam az ülésben :)

 

Alvás után indultunk Kapolcsra. Nagyon jó hangulat volt, sétáltunk a nagy melegben. Apa vitt a hátihordóban, anya tartotta fölénk az esernyőt, hogy árnyékban legyünk. (A babakocsim kereke még a benzinkútnál kidurrant, mikor felfújták). Kaptam igazi cintányért, kisinget, ettünk töki pompost. Nagyon fáradt voltam, el-elbóbiskoltam menet közben.

 

 

Délután Veszprémben próbáltuk megjavíttatni a kocsim kerekét. Este nagyon fáradt voltam, hamar elaludtam.

 

4. NAP 

Ma nagyon korán keltem, ezért apa elvitt vásárolni, míg anya kicsit visszadőlt aludni. Délelőtt felsétáltunk a falu mögötti kis dombra, hátha utána elalszom... El is aludtam útközben, de mire visszaértünk a házba, kipattantak a szemeim...

 

 

Ragyogó napsütésben esett az eső. Ebéd után elmentünk Veszprémbe sétálni. Egy szép étteremben ettünk, ahol hatalmas akvárium volt a falban, nézegettem a halacskákat, majd anya tányérjából eszegettem fűszeres, grillezett krumplit. Baracklét is kaptam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr91596594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása