Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Bende

blogc.JPG

Csenge

csenge.jpg

Ők olvasnak minket

Hajókázás Szentendrére

2008.07.26. 20:28 - LILIOM

Címkék: nyár kirándulás

Apa 31. születésnapjára többek között meglepetés hajókázást kapott a mamától Szentendrére. SZép időnk volt, nem gondoltuk, hogy ilyen meleg lesz. Még sosem ültem hajón, így mindent szépen megvizsgáltam: az üléshuzatok mintáját, a piszkot az ablakon és az utazóközönséget is. Szerintem jól szórakoztak...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anyáékat megleptem egy egészen új dologgal. Épp kekszet rágcsáltam, majd egyszercsak odanyújtottam apa szájához, és bele is tettem volna, ha nem húzódik el. Aztán rájöttek, hogy csak szeretném megkínálni a finom, nyálas kekszemmel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szentendrén nagyot sétáltunk, sajnos csak keveset tudtam aludni. Majd beültünk egy vicces étterembe, ahol rengeteg érdekes tárgy volt összezsúfolva. A babakocsimra például egy páncélos lovag vigyázott.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még sokat sétáltunk a szép házak között, anyáék ettek finom lángost, majd beszálltunk a hazafelé tartó hajóba. Már elég nyűgös voltam, anyáék nehezen bírtak velem. Aztán végre hazaértünk, és most próbálok elaludni - nem nagyon megy...

Holnap megyünk nyaralni, majd szombaton írok többet, milyen volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathbendeguz.blog.hu/api/trackback/id/tr11586979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása